logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Dodaj do galerii
Archiwum
Strona główna




Galeria
Wyświetlone: 1 - 18 z 6499   |   Dodaj zdjęcie do tej galerii   |   Inne galerie i fotoreportaże

Kategoria:

Widoki Sierpca i okolic, maj 2025 r.
Widoki Sierpca i okolic, maj 2025 r.

Ratujemy Sierpecką Starówkę. Zabezpieczenie dawnego Domu Ludowego i domu Abrahama Neumana przy Placu Chopina 16, fot. maj 2025 r.
Ratujemy Sierpecką Starówkę. Zabezpieczenie dawnego Domu Ludowego i domu Abrahama Neumana przy Placu Chopina 16, fot. maj 2025 r.

Sierpecka Starówka. Widok w kierunku kościoła św. Ducha i Domu Katolickiego (nieczynnego), maj 2025 r.
Sierpecka Starówka. Widok w kierunku kościoła św. Ducha i Domu Katolickiego (nieczynnego), maj 2025 r.

Nowy deptak przy dawnych sierpeckich jatkach, na terenie dawnego Nowego Rynku lub Placu Wolskiego, maj 2025 r.
Nowy deptak przy dawnych sierpeckich jatkach, na terenie dawnego Nowego Rynku lub Placu Wolskiego, maj 2025 r.

Dom z historią przy Placu Chopina 16, maj 2025 r.
Dom z historią przy Placu Chopina 16, maj 2025 r.

Widok na zabudowę ul. Farnej (dom Kulasińskich) w kierunku Centrum, maj 2025 r.
Widok na zabudowę ul. Farnej (dom Kulasińskich) w kierunku Centrum, maj 2025 r.

Dom państwa Kulasińskich, dom z historią, maj 2025 r.
Dom państwa Kulasińskich, dom z historią, maj 2025 r.

Wjazd do młyna w Borkowie Kościelnym od strony szosy DK10 Sierpc-Płońsk, maj 2025 r.
Wjazd do młyna w Borkowie Kościelnym od strony szosy DK10 Sierpc-Płońsk, maj 2025 r.

Młyn w Borkowie Kościelnym (nieczynny). Na fotografii droga wjazdowa od strony Borkowa, ul. Młyńska, maj 2025 r.
Młyn w Borkowie Kościelnym (nieczynny). Na fotografii droga wjazdowa od strony Borkowa, ul. Młyńska, maj 2025 r.

Spacerkiem po parku "Jeziórka", maj 2025 r.
Spacerkiem po parku "Jeziórka", maj 2025 r.

Na fotografii TLK Flisak z Gdyni do Katowic zbliża się do mostu na rzece Skrwie w okolicy skansenu ("Dwa Młyny"), luty 2025 r.
Na fotografii TLK Flisak z Gdyni do Katowic zbliża się do mostu na rzece Skrwie w okolicy skansenu ("Dwa Młyny"), luty 2025 r.

Pędzący z Gdyni TLK Flisak w zimowej scenerii zbliża się do stacji Sierpc, luty 2025 r.
Pędzący z Gdyni TLK Flisak w zimowej scenerii zbliża się do stacji Sierpc, luty 2025 r.

Stacja Sierpc. Widok w kierunku wschodnim, a tu manewry składu towarowego przed budynkiem dworca, marzec 2025 r.
Stacja Sierpc. Widok w kierunku wschodnim, a tu manewry składu towarowego przed budynkiem dworca, marzec 2025 r.

Stacja Sierpc. Każde wolne miejsce na stacji jest wykorzystane do magazynowania tłucznia, marzec 2025 r.
Stacja Sierpc. Każde wolne miejsce na stacji jest wykorzystane do magazynowania tłucznia, marzec 2025 r.

Stacja Sierpc. Wiosenne prace porządkowe na torowiskach wykonuje załoga żółtej drezyny, marzec 2025 r.
Stacja Sierpc. Wiosenne prace porządkowe na torowiskach wykonuje załoga żółtej drezyny, marzec 2025 r.

Stacja Sierpc. Pokonując przejazd kolejowy na ulicy Kolejowej i początek Sempołowskiej, widzimy taki budynek. Cóż to takiego? To jest hala, gdzie garażowana była lokomotywa manewrowa obsługująca bocznice przemysłowe młynów i browaru. Na zdjęciu widać też nieczynny tor. Jest to tor bocznicowy główny PKP, prowadzący do stacji. Ten tor obsługiwały lokomotywy manewrowe PKP, kwiecień 2025 r.
Stacja Sierpc. Pokonując przejazd kolejowy na ulicy Kolejowej i początek Sempołowskiej, widzimy taki budynek. Cóż to takiego? To jest hala, gdzie garażowana była lokomotywa manewrowa obsługująca bocznice przemysłowe młynów i browaru. Na zdjęciu widać też nieczynny tor. Jest to tor bocznicowy główny PKP, prowadzący do stacji. Ten tor obsługiwały lokomotywy manewrowe PKP, kwiecień 2025 r.

Stacja Sierpc. Aby pociągi mogły osiągać ponad 100km/h szyny muszą mieć dobre podkłady. Na zdjęciu skład towarowy, tzw. "lawety" z podkładami opuszczają stację Sierpc w kierunku Płocka. Skład prowadzi żółta lokomotywa polskiej produkcji Dębica 6Dh-1, fot. kwiecień 2025 r.
Stacja Sierpc. Aby pociągi mogły osiągać ponad 100km/h szyny muszą mieć dobre podkłady. Na zdjęciu skład towarowy, tzw. "lawety" z podkładami opuszczają stację Sierpc w kierunku Płocka. Skład prowadzi żółta lokomotywa polskiej produkcji Dębica 6Dh-1, fot. kwiecień 2025 r.

Stacja Sierpc. Dworzec lśni w słońcu jak nowy, pociąg też, ale te perony... Najprościej to postawić bariery, a co ze sprzątaniem? Popatrzmy na fotografię, przecież to do siebie nie pasuje, kwiecień 2025 r.
Stacja Sierpc. Dworzec lśni w słońcu jak nowy, pociąg też, ale te perony... Najprościej to postawić bariery, a co ze sprzątaniem? Popatrzmy na fotografię, przecież to do siebie nie pasuje, kwiecień 2025 r.


<<1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 >>

Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.