logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Dodaj do galerii
Archiwum
Strona główna




Galeria
Wyświetlone: 1 - 18 z 582   |   Dodaj zdjęcie do tej galerii   |   Inne galerie i fotoreportaże

Kategoria:

Czeska lokomotywa 754 037-0 dzierżawiona przez spółkę PKP Intercity podczas postoju na stacji Sierpc z inauguracyjnym pociągiem TLK 54102 Flisak relacji Gdynia Główna - Katowice, 12 grudnia 2021 r.
Czeska lokomotywa 754 037-0 dzierżawiona przez spółkę PKP Intercity podczas postoju na stacji Sierpc z inauguracyjnym pociągiem TLK 54102 Flisak relacji Gdynia Główna - Katowice, 12 grudnia 2021 r.

Na PKP zawsze liczył się porządek i czas, semafor podany - nie czas na pogaduchy. Odjazd do Gdyni, 12 grudnia 2021 r.
Na PKP zawsze liczył się porządek i czas, semafor podany - nie czas na pogaduchy. Odjazd do Gdyni, 12 grudnia 2021 r.

W języku kolejarzy każda lokomotywa oprócz nazwy fabrycznej posiadać musi nazwę wg żargonu. Na fotografii to NUREK, przednia szyba to google nurka, a boczne, okrągłe robią wrażenie podwodnego batyskafu. Na naszej stacji tego typu lokomotyw nie spotykało się, więc jest ciekawym obiektem dla miłośników kolei, 12 grudnia 2021 r.
W języku kolejarzy każda lokomotywa oprócz nazwy fabrycznej posiadać musi nazwę wg żargonu. Na fotografii to NUREK, przednia szyba to google nurka, a boczne, okrągłe robią wrażenie podwodnego batyskafu. Na naszej stacji tego typu lokomotyw nie spotykało się, więc jest ciekawym obiektem dla miłośników kolei, 12 grudnia 2021 r.

Na fotografii pociąg TLK Flisak w kierunku do Gdyni. 12 grudnia 2021 r.
Na fotografii pociąg TLK Flisak w kierunku do Gdyni. 12 grudnia 2021 r.

Pociąg osobowy TLK Flisak na peronach sierpeckiej stacji, 12 grudnia 2021 r.
Pociąg osobowy TLK Flisak na peronach sierpeckiej stacji, 12 grudnia 2021 r.

Stacja Sierpc, 11 grudnia 2021 r.
Stacja Sierpc, 11 grudnia 2021 r.

Stacja Sierpc, 11 grudnia 2021 r.
Stacja Sierpc, 11 grudnia 2021 r.

Tor między Sierpcem a Szczutowem po remoncie, 5.10.2021 r.
Tor między Sierpcem a Szczutowem po remoncie, 5.10.2021 r.

Tor między Sierpcem a Szczutowem po remoncie, 5.10.2021 r.
Tor między Sierpcem a Szczutowem po remoncie, 5.10.2021 r.

Tor między Sierpcem a Szczutowem po remoncie, 5.10.2021 r.
Tor między Sierpcem a Szczutowem po remoncie, 5.10.2021 r.

Tor między Sierpcem a Szczutowem przed remontem, 27.05.2021 r.
Tor między Sierpcem a Szczutowem przed remontem, 27.05.2021 r.

Wymiana odbojnicy (czerwony element pośrodku toru stanowi jej początek) na wiadukcie kolejowym nad DK10 na linii kolejowej nr 33 w kierunku Brodnicy. Odbojnica zabezpiecza pociąg w przypadku wykolejenia przed ruchem poprzecznym. Zdjęcie wykonane dnia 25.09.2021 r.
Wymiana odbojnicy (czerwony element pośrodku toru stanowi jej początek) na wiadukcie kolejowym nad DK10 na linii kolejowej nr 33 w kierunku Brodnicy. Odbojnica zabezpiecza pociąg w przypadku wykolejenia przed ruchem poprzecznym. Zdjęcie wykonane dnia 25.09.2021 r.

Widok na głowicę rozjazdową w kierunku wyjazdu ze stacji Sierpc w stronę Torunia oraz Brodnicy. W kadrze widać nowe semafory świetlne stojące przekreślone przed starymi semaforami kształtowymi w oczekiwaniu na przejęcie ich funkcji. Oznacza to niestety utratę ikonicznych semaforów kształtowych, które są kolejową pamiątką poprzedniej epoki, jednak semafory kształtowe są już przestarzałe oraz m. in. słabo widoczne w nocy, w porównaniu do semaforów świetlnych. Przekreślone sygnalizatory z siwymi masztami to tarcze ostrzegawcze, które również oczekują włączenia, 21.11.2021 r.
Widok na głowicę rozjazdową w kierunku wyjazdu ze stacji Sierpc w stronę Torunia oraz Brodnicy. W kadrze widać nowe semafory świetlne stojące przekreślone przed starymi semaforami kształtowymi w oczekiwaniu na przejęcie ich funkcji. Oznacza to niestety utratę ikonicznych semaforów kształtowych, które są kolejową pamiątką poprzedniej epoki, jednak semafory kształtowe są już przestarzałe oraz m. in. słabo widoczne w nocy, w porównaniu do semaforów świetlnych. Przekreślone sygnalizatory z siwymi masztami to tarcze ostrzegawcze, które również oczekują włączenia, 21.11.2021 r.

Widok z torów na wjazd na stację Sierpc od strony Brodnicy. Na pierwszym planie widać nową tarczę ostrzegawczą, która jest jeszcze nieaktywna. Pojawiła się prawdopodobnie z powodu wymiany semafora wjazdowego z kształtowego na świetlny, jednak semafor ten również jest na razie nieaktywny, 21.11.2021 r.
Widok z torów na wjazd na stację Sierpc od strony Brodnicy. Na pierwszym planie widać nową tarczę ostrzegawczą, która jest jeszcze nieaktywna. Pojawiła się prawdopodobnie z powodu wymiany semafora wjazdowego z kształtowego na świetlny, jednak semafor ten również jest na razie nieaktywny, 21.11.2021 r.

Stacja Sierpc. Remont peronu 3, a dalej chyba... dworca, wrzesień 2021 r.
Stacja Sierpc. Remont peronu 3, a dalej chyba... dworca, wrzesień 2021 r.

Stacja Sierpc. Widok ogólny, wrzesień 2021 r.
Stacja Sierpc. Widok ogólny, wrzesień 2021 r.

Mieszczk k/Sierpca. Kolejny skład towarowy dostarczający kruszywo do robót remontowych naszej stacji, sierpień 2021 r.
Mieszczk k/Sierpca. Kolejny skład towarowy dostarczający kruszywo do robót remontowych naszej stacji, sierpień 2021 r.

Tor gotowy do geometrii. Okolice Szczutowa, 2021 r.
Tor gotowy do geometrii. Okolice Szczutowa, 2021 r.


<<1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 >>

Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.