logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Dodaj do galerii
Archiwum
Strona główna




Galeria
Wyświetlone: 145 - 162 z 605   |   Dodaj zdjęcie do tej galerii   |   Inne galerie i fotoreportaże

Kategoria:

Stacja Sierpc. I komu to przeszkadzało?, lipiec 2016 r.
Stacja Sierpc. I komu to przeszkadzało?, lipiec 2016 r.

Przejazd gładki i równy, a może i ul. Smolna doczeka się nawierzchni, przecież prowadzi do ekskluzywnego obiektu "Hotel Skansen", 7.07.2016 r.
Przejazd gładki i równy, a może i ul. Smolna doczeka się nawierzchni, przecież prowadzi do ekskluzywnego obiektu "Hotel Skansen", 7.07.2016 r.

Dawno zapowiadany remont przejazdu kolejowego na ul. Smolnej lub Mieszczk Górny. Tą ulicą (drogą) można w wygodny sposób dojechać do skansenu, 7.07.2016 r.
Dawno zapowiadany remont przejazdu kolejowego na ul. Smolnej lub Mieszczk Górny. Tą ulicą (drogą) można w wygodny sposób dojechać do skansenu, 7.07.2016 r.

Stacja Sierpc. Ponure wejście, w oknach kraty w budynku tuż przy dworcu PKP. Czy to jeszcze pamiętamy? ...nie, nie to nie bar, w tym budynku mieścił się posterunek MO. Jak widać na fotografii zaczęto remont tego obiektu, a może i dworzec też się doczeka dobrych dni i "ożyje" lipiec 2016r.
Stacja Sierpc. Ponure wejście, w oknach kraty w budynku tuż przy dworcu PKP. Czy to jeszcze pamiętamy? ...nie, nie to nie bar, w tym budynku mieścił się posterunek MO. Jak widać na fotografii zaczęto remont tego obiektu, a może i dworzec też się doczeka dobrych dni i "ożyje" lipiec 2016r.

Na zdjęciu jedno z najciekawszych miejsc w okolicy naszej stacji do robienia fotografii kolejowej. Jadąc z Płocka pociąg musi pokonać bardzo efektowne dla fotografów zakręty. Na zdjęciu okolica ul.Sempołowskiej czerwiec 2016r.
Na zdjęciu jedno z najciekawszych miejsc w okolicy naszej stacji do robienia fotografii kolejowej. Jadąc z Płocka pociąg musi pokonać bardzo efektowne dla fotografów zakręty. Na zdjęciu okolica ul.Sempołowskiej czerwiec 2016r.

Lokomotywa "Bombardier" w barwach LOTOS ze składem cystern w peronach stacji Sierpc czerwiec 2016 r.
Lokomotywa "Bombardier" w barwach LOTOS ze składem cystern w peronach stacji Sierpc czerwiec 2016 r.

Manewrujące lokomotywy ST-44 i SM-42 na stacji w Sierpcu czerwiec 2016r.
Manewrujące lokomotywy ST-44 i SM-42 na stacji w Sierpcu czerwiec 2016r.

Stacja Sierpc. Lokomotywy ST-44 "luzaki" tranzytem (bez zatrzymania) udają się do Trzepowa po skład powrotny, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Lokomotywy ST-44 "luzaki" tranzytem (bez zatrzymania) udają się do Trzepowa po skład powrotny, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Lokomotywy towarowe "Ludmiła" ze składem węglarek w czasie postoju, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Lokomotywy towarowe "Ludmiła" ze składem węglarek w czasie postoju, czerwiec 2016 r.

Na zdjęciu urodzajne pola w Sułocinie, w oddali pociąg towarowy z Płocka do Torunia czerwiec 2016r.
Na zdjęciu urodzajne pola w Sułocinie, w oddali pociąg towarowy z Płocka do Torunia czerwiec 2016r.

Stacja Sierpc. Skład gospodarczy odjeżdża w kierunku Nasielska. Na platformach wymienione szyny torowisk na szlaku Płock-Kutno czerwiec 2016r.
Stacja Sierpc. Skład gospodarczy odjeżdża w kierunku Nasielska. Na platformach wymienione szyny torowisk na szlaku Płock-Kutno czerwiec 2016r.

Stacja Sierpc. Widok na przejazd kolejowy na ul.Piastowskiej. W stronę Nasielska podążają lokomotywy typu SM42 ze składów gospodarczych pracujących na szlaku Płock-Kutno czerwiec 2016r.
Stacja Sierpc. Widok na przejazd kolejowy na ul.Piastowskiej. W stronę Nasielska podążają lokomotywy typu SM42 ze składów gospodarczych pracujących na szlaku Płock-Kutno czerwiec 2016r.

25 czerwca 2016. Gagarin ST44-1228 należący do PKP Cargo opuścił stację Sierpc z pociągiem towarowym do Płocka Trzepowa i właśnie mija browar. W czerwcu 2016 roku sierpecki węzeł kolejowy przypomina sobie lata świetności. Z powodu prac torowych między Kutnem a Strzelcami Kujawskimi wszystkie pociągi towarowe z i do Płocka Trzepowa kursują przez Sierpc. Mieszkańcy miasta i okolic mogą obserwować różnorodne zestawienia składów. Sierpc odwiedza wielu pasjonatów kolei mających na celu fotografowanie objazdowych pociągów. Oby takie miesiące zdarzały się częściej.
25 czerwca 2016. Gagarin ST44-1228 należący do PKP Cargo opuścił stację Sierpc z pociągiem towarowym do Płocka Trzepowa i właśnie mija browar. W czerwcu 2016 roku sierpecki węzeł kolejowy przypomina sobie lata świetności. Z powodu prac torowych między Kutnem a Strzelcami Kujawskimi wszystkie pociągi towarowe z i do Płocka Trzepowa kursują przez Sierpc. Mieszkańcy miasta i okolic mogą obserwować różnorodne zestawienia składów. Sierpc odwiedza wielu pasjonatów kolei mających na celu fotografowanie objazdowych pociągów. Oby takie miesiące zdarzały się częściej.

Stacja Sierpc. Na zdjęciu tabor specjalny o symbolach CHOT-50A-16. Cóż to takiego? To jest pociąg składający się z lokomotywy, wagonu socjalnego, cystern z chemikaliami i wagon maszynowy. Skład służy do utrzymywania w czystości torowiska z wszelkich chwastów czyli CH-chemiczna, O-odchwaszczarka, T-torów czerwiec 2016.
Stacja Sierpc. Na zdjęciu tabor specjalny o symbolach CHOT-50A-16. Cóż to takiego? To jest pociąg składający się z lokomotywy, wagonu socjalnego, cystern z chemikaliami i wagon maszynowy. Skład służy do utrzymywania w czystości torowiska z wszelkich chwastów czyli CH-chemiczna, O-odchwaszczarka, T-torów czerwiec 2016.

Czekając na pociąg, czerwiec 2016 r.
Czekając na pociąg, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Na zdjęciu bardzo rzadko widywana na naszej stacji lokomotywa BR-232. Jest to lokomotywa produkcji ZSRR dla byłego NRD o mocy prawie 3000 KM, używana w trakcji osobowej, jak i ciężkiej towarowej. Towarzysze radzieccy dla Polaków produkowali "Gagarina", a dla Niemców NRD "Ludmiłę". Na zdjęciu "Ludmiła" -BR 232-090, ze składem węglarek, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Na zdjęciu bardzo rzadko widywana na naszej stacji lokomotywa BR-232. Jest to lokomotywa produkcji ZSRR dla byłego NRD o mocy prawie 3000 KM, używana w trakcji osobowej, jak i ciężkiej towarowej. Towarzysze radzieccy dla Polaków produkowali "Gagarina", a dla Niemców NRD "Ludmiłę". Na zdjęciu "Ludmiła" -BR 232-090, ze składem węglarek, czerwiec 2016 r.

Skład towarowy na torze w kierunku Płocka, zdjęcie okolic ul. Sempołowskiej, czerwiec 2016 r.
Skład towarowy na torze w kierunku Płocka, zdjęcie okolic ul. Sempołowskiej, czerwiec 2016 r.

Stacja Sierpc. Składy towarowe oczekują wyjazdu w kierunku Płocka, czerwiec 2016 r.
Stacja Sierpc. Składy towarowe oczekują wyjazdu w kierunku Płocka, czerwiec 2016 r.


<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 >>

Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.