logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Dodaj do galerii
Archiwum
Strona główna




Galeria
Wyświetlone: 307 - 324 z 605   |   Dodaj zdjęcie do tej galerii   |   Inne galerie i fotoreportaże

Kategoria:

Stacja Sierpc. Odnowiona tablica z ostrzeżeniem dla podróżnych, ale kiedy brak poczekalni to kilka zwykłych ławek na peronie byłoby wskazane zamontować, 29.09.2012 r. (dobór koloru tablicy i bucików jest przypadkowy).
Stacja Sierpc. Odnowiona tablica z ostrzeżeniem dla podróżnych, ale kiedy brak poczekalni to kilka zwykłych ławek na peronie byłoby wskazane zamontować, 29.09.2012 r. (dobór koloru tablicy i bucików jest przypadkowy).

Sierpecki parowóz Ty2 ze składem osobowym wraca z Brodnicy. Ty2 to parowóz przeznaczony do ruchu towarowego, ale w latach 80. XX wieku brakowało parowozów osobowych i jak widać Ty2 świetnie sobie radzi. W oddali widać pola i las wsi Rydzewo k/Sierpca. (opis tao).
Sierpecki parowóz Ty2 ze składem osobowym wraca z Brodnicy. Ty2 to parowóz przeznaczony do ruchu towarowego, ale w latach 80. XX wieku brakowało parowozów osobowych i jak widać Ty2 świetnie sobie radzi. W oddali widać pola i las wsi Rydzewo k/Sierpca. (opis tao).

Sierpecka załoga w parowozie Ol49 wraca z Brodnicy. W oddali widać maszt radiowy w Rachocinie. Za chwilę pociąg minie wiadukt nad trasą nr 10 W-wa-Toruń i most na Skrwie k/skansenu. Foto z 1980 r.(opis tao).
Sierpecka załoga w parowozie Ol49 wraca z Brodnicy. W oddali widać maszt radiowy w Rachocinie. Za chwilę pociąg minie wiadukt nad trasą nr 10 W-wa-Toruń i most na Skrwie k/skansenu. Foto z 1980 r.(opis tao).

Sierpecki parowóz Ty2 ze składem osobowym wraca z Płocka. W oddali widać wieś Gorzewo i kurniki. Foto z 1980 r.(opis tao).
Sierpecki parowóz Ty2 ze składem osobowym wraca z Płocka. W oddali widać wieś Gorzewo i kurniki. Foto z 1980 r.(opis tao).

Foto z 1980 r. przedstawia skład prowadzony przez parowóz OL49 z sierpeckiej parowozowni udający się w kierunku Nasielska. Pociąg minął wieś Borkowo Kościelne, przejeżdża przez most na Sierpienicy i za chwilę zatrzyma się w Mieszakach.(opis tao).
Foto z 1980 r. przedstawia skład prowadzony przez parowóz OL49 z sierpeckiej parowozowni udający się w kierunku Nasielska. Pociąg minął wieś Borkowo Kościelne, przejeżdża przez most na Sierpienicy i za chwilę zatrzyma się w Mieszakach.(opis tao).

Parowóz Ol49 z sierpecką załogą wraca z Płocka. Skład przejeżdża przez przejazd na ulicy Sempołowskiej. Foto z 1980 r.(opis tao).
Parowóz Ol49 z sierpecką załogą wraca z Płocka. Skład przejeżdża przez przejazd na ulicy Sempołowskiej. Foto z 1980 r.(opis tao).

Stacja Sierpc 1995 r. Lokomotywa manewrowa SM45 ze składem oliwkowych piętrusów gotowa do odjazdu w kierunku Nasielska. Jak widać jeszcze stacja ma się jako tako, zegar peronowy, ławki dla podróżnych, nagłośnienie, sprawny żuraw wodny, ale już w tym okresie parowozy wygaszono.(opis tao).
Stacja Sierpc 1995 r. Lokomotywa manewrowa SM45 ze składem oliwkowych piętrusów gotowa do odjazdu w kierunku Nasielska. Jak widać jeszcze stacja ma się jako tako, zegar peronowy, ławki dla podróżnych, nagłośnienie, sprawny żuraw wodny, ale już w tym okresie parowozy wygaszono.(opis tao).

Stacja Sierpc 2001 r. Lokomotywa SP45 ze składem pomarańczowych piętrusów gotowa do odjazdu w kierunku Płocka. (opis tao)
Stacja Sierpc 2001 r. Lokomotywa SP45 ze składem pomarańczowych piętrusów gotowa do odjazdu w kierunku Płocka. (opis tao)

Lata 90. XX wieku to nagła rozbudowa lokomotywowni w celu szybkiej obsługi taboru spalinowego. Foto u dołu to lokomotywownia w 2012 roku i podobnie nagła, ale dewastacja.
Lata 90. XX wieku to nagła rozbudowa lokomotywowni w celu szybkiej obsługi taboru spalinowego. Foto u dołu to lokomotywownia w 2012 roku i podobnie nagła, ale dewastacja.

Mijanka w peronach na stacji w Sierpcu. Czerwony "Gagarin" ze składem towarowym z PKN Orlen tranzytem (bez zatrzymania) kieruje się w stronę Torunia. Zielona lokomotywa firmy DLA Wrocław musi trochę poczekać za wolnym torem do Płocka. Jest to lokomotywa polskiej produkcji i w żargonie kolejarzy nazywana jest "szafą" lub "trumną". Jak widać kształtem przypomina te przedmioty, 6.08.2012 r.
Mijanka w peronach na stacji w Sierpcu. Czerwony "Gagarin" ze składem towarowym z PKN Orlen tranzytem (bez zatrzymania) kieruje się w stronę Torunia. Zielona lokomotywa firmy DLA Wrocław musi trochę poczekać za wolnym torem do Płocka. Jest to lokomotywa polskiej produkcji i w żargonie kolejarzy nazywana jest "szafą" lub "trumną". Jak widać kształtem przypomina te przedmioty, 6.08.2012 r.

Lokomotywy serii ST43 CTL LOGISTICS oczekują na wolny tor w kierunku Płocka. Planowany odjazd godz. 23. W popularnym żargonie kolejarzy to tzw. "Rumun". Na sierpeckich torach to rzadki widok bo nasza lokomotywownia nie posiadała nigdy takich jednostek, 8.08.2012 r.
Lokomotywy serii ST43 CTL LOGISTICS oczekują na wolny tor w kierunku Płocka. Planowany odjazd godz. 23. W popularnym żargonie kolejarzy to tzw. "Rumun". Na sierpeckich torach to rzadki widok bo nasza lokomotywownia nie posiadała nigdy takich jednostek, 8.08.2012 r.

Lokomotywa towarowa BR 285 "Bombardier" w barwach Lotos na sierpeckich torach, 3.08.2012 r.
Lokomotywa towarowa BR 285 "Bombardier" w barwach Lotos na sierpeckich torach, 3.08.2012 r.

Przejazd kolejowy na ul. Dworcowej, 29.07.2012 r.
Przejazd kolejowy na ul. Dworcowej, 29.07.2012 r.

Stacja Sierpc. Skład towarowy Orlen doczekał się tzw. "podania" semaforu i z impetem rusza do Płocka, 24.07.2012 r.
Stacja Sierpc. Skład towarowy Orlen doczekał się tzw. "podania" semaforu i z impetem rusza do Płocka, 24.07.2012 r.

Towarowe lokomotywy serii ST 44 popularne Gagariny stoją przed resztkami zrujnowanej parowozowni. Ciekawostką jest ten z prawej strony jeszcze w tradycyjnym tzw. zielonym malowaniu, lipiec 2012 r.
Towarowe lokomotywy serii ST 44 popularne Gagariny stoją przed resztkami zrujnowanej parowozowni. Ciekawostką jest ten z prawej strony jeszcze w tradycyjnym tzw. zielonym malowaniu, lipiec 2012 r.

Most PKP na Skrwie na szlaku Sierpc-Brodnica (Bojanowo-Skansen) i dalej naturalny "zielony" tunel, lipiec 2012 r.
Most PKP na Skrwie na szlaku Sierpc-Brodnica (Bojanowo-Skansen) i dalej naturalny "zielony" tunel, lipiec 2012 r.

Przejazd kolejowy na ul. Dworcowej. Ten dziwny budynek PKP to nastawnia wykonawcza, a przed nią mknący szynobus do Torunia, 8.07.2012 r.
Przejazd kolejowy na ul. Dworcowej. Ten dziwny budynek PKP to nastawnia wykonawcza, a przed nią mknący szynobus do Torunia, 8.07.2012 r.

Szynobus jako pociąg osobowy z Torunia zwolnił na moście w Mieszczku, maj 2012 r.
Szynobus jako pociąg osobowy z Torunia zwolnił na moście w Mieszczku, maj 2012 r.


<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 >>

Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.