logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Dodaj do galerii
Archiwum
Strona główna




Galeria
Wyświetlone: 181 - 198 z 520   |   Dodaj zdjęcie do tej galerii   |   Inne galerie i fotoreportaże

Kategoria:

Sułocin. Na szlaku do Torunia na wysokości Sułocina tor biegnie po wysokich nasypach lub jak na foto w głębokich, wykopanych jarach. Ciekawostką jest, że od Mieszczka, aż do Podwierzbia tor pnie się pod górę i jak widać maszynista nie żałuje mocy, 3.04.2014 r.
Sułocin. Na szlaku do Torunia na wysokości Sułocina tor biegnie po wysokich nasypach lub jak na foto w głębokich, wykopanych jarach. Ciekawostką jest, że od Mieszczka, aż do Podwierzbia tor pnie się pod górę i jak widać maszynista nie żałuje mocy, 3.04.2014 r.

Szynobus Arriva na szlaku do Torunia, w oddali zabudowania Mieszczka, 30.03.2014 r.
Szynobus Arriva na szlaku do Torunia, w oddali zabudowania Mieszczka, 30.03.2014 r.

Widok ogólny na dworzec PKP w Sierpcu. Szynobusy gotowe do drogi w kierunku Warszawy, Kutna i Torunia, 3.04.2014 r.
Widok ogólny na dworzec PKP w Sierpcu. Szynobusy gotowe do drogi w kierunku Warszawy, Kutna i Torunia, 3.04.2014 r.

Stacja Sierpc. Odprawa składów towarowych w kierunku Torunia lub Brodnicy. Jak widać na zdjęciu jeden skład odjeżdża, a w głębi gotowy czeka pod semaforem, nie dymi bo już ma "zrobioną parę" i czeka na sygnał odjazdu. W latach świetności naszej stacji takie widoki to normalność. Stacja była tak zatłoczona, że żeby dać wolną drogę składom osobowym, towarowe czekały na stacjach mijankowych długie godziny w Szczutowie, Koziołku, Gozdowie czy Zawidzu. W dawnym PRL nikt z aparatem nie podszedłby tak blisko, jak fotografujący na górnym foto. SOK i MO zaraz by się tym zajęła bo to było wielkie przestępstwo. Na foto dolnym widać te same tory w czasie obecnym... ale komentarza nie będzie.
Stacja Sierpc. Odprawa składów towarowych w kierunku Torunia lub Brodnicy. Jak widać na zdjęciu jeden skład odjeżdża, a w głębi gotowy czeka pod semaforem, nie dymi bo już ma "zrobioną parę" i czeka na sygnał odjazdu. W latach świetności naszej stacji takie widoki to normalność. Stacja była tak zatłoczona, że żeby dać wolną drogę składom osobowym, towarowe czekały na stacjach mijankowych długie godziny w Szczutowie, Koziołku, Gozdowie czy Zawidzu. W dawnym PRL nikt z aparatem nie podszedłby tak blisko, jak fotografujący na górnym foto. SOK i MO zaraz by się tym zajęła bo to było wielkie przestępstwo. Na foto dolnym widać te same tory w czasie obecnym... ale komentarza nie będzie.

Koziołek. Stacja docelowa Sierpczaków na jagody i grzyby. Fotografia z 1991 r. (dostępna w internecie fot. nieznany) przedstawia sierpecki parowóz Ol-49 ze składem osobowym na torze do Sierpca. Bardzo często grzybiarze wracali bez biletu na tzw."gapę".
Koziołek. Stacja docelowa Sierpczaków na jagody i grzyby. Fotografia z 1991 r. (dostępna w internecie fot. nieznany) przedstawia sierpecki parowóz Ol-49 ze składem osobowym na torze do Sierpca. Bardzo często grzybiarze wracali bez biletu na tzw."gapę".

"Zima na PKP bardzo utrudnia życie, ale punktualność jest najważniejsza" - twierdzi długoletni maszynista prowadzący szynobus, Ryszard C. Na zdjęciu szynobus prowadzony przez pana Ryszarda do Kutna w zimowej scenerii, 30.01.2014 r.
"Zima na PKP bardzo utrudnia życie, ale punktualność jest najważniejsza" - twierdzi długoletni maszynista prowadzący szynobus, Ryszard C. Na zdjęciu szynobus prowadzony przez pana Ryszarda do Kutna w zimowej scenerii, 30.01.2014 r.

Stacja Sierpc. Lokomotywy Orlen KolTrans ze składem towarowym oczekują na "semafor" w kierunku Płocka, 30.01.2014 r.
Stacja Sierpc. Lokomotywy Orlen KolTrans ze składem towarowym oczekują na "semafor" w kierunku Płocka, 30.01.2014 r.

To już "sześćdziesiątka" 1954-2014 parowozowni w Sierpcu.
To już "sześćdziesiątka" 1954-2014 parowozowni w Sierpcu.

Stacja Sierpc w 1976 r. Na zdjęciach parowozy serii Ty2 i Tr203. Ciekawostką może być parowóz Tr203, który jak inne tej serii był produkowany dla armii USA. Prosta konstrukcja pozwalała na eksploatację w każdych warunkach, nawet na szerokich torach ZSRR. Po zakończeniu wojny do Sierpca trafił jeden z "Amerykanów" i pracował jako parowóz manewrowy nazywany "Teerką". Pozostałe na zdjęciach parowozy to seria towarowa Ty2, popularne "Dwójki". Jak widać na zdjęciach Ty2 znakomicie sprawował się też w składach osobowych, gdzie rozwijał prędkość nawet 80 km/h. To była naprawdę "żywa" kolej.
Stacja Sierpc w 1976 r. Na zdjęciach parowozy serii Ty2 i Tr203. Ciekawostką może być parowóz Tr203, który jak inne tej serii był produkowany dla armii USA. Prosta konstrukcja pozwalała na eksploatację w każdych warunkach, nawet na szerokich torach ZSRR. Po zakończeniu wojny do Sierpca trafił jeden z "Amerykanów" i pracował jako parowóz manewrowy nazywany "Teerką". Pozostałe na zdjęciach parowozy to seria towarowa Ty2, popularne "Dwójki". Jak widać na zdjęciach Ty2 znakomicie sprawował się też w składach osobowych, gdzie rozwijał prędkość nawet 80 km/h. To była naprawdę "żywa" kolej.

Stacja Sierpc. Siedzący na torze bażant nic sobie nie robił z nadjeżdżającej wielkiej lokomotywy. W ostatniej chwili odszedł kilka kroków, tak jakby obrażony, listopad 2013 r.
Stacja Sierpc. Siedzący na torze bażant nic sobie nie robił z nadjeżdżającej wielkiej lokomotywy. W ostatniej chwili odszedł kilka kroków, tak jakby obrażony, listopad 2013 r.

"Portret pociągu". Skład towarowy z burakami cukrowymi minął stację Sierpc i podąża w kierunku Raciąż-Glinojeck, listopad 2013 r.
"Portret pociągu". Skład towarowy z burakami cukrowymi minął stację Sierpc i podąża w kierunku Raciąż-Glinojeck, listopad 2013 r.

Stacja Sierpc. Wieczorny odjazd do Warszawy, listopad 2013 r.
Stacja Sierpc. Wieczorny odjazd do Warszawy, listopad 2013 r.

Lokomotywa ST44 PKP Cargo ze składem buraków cukrowych mija przejazd na ul. Płockiej. Stacja docelowa to cukrownia w Glinojecku, 19.10.2013 r.
Lokomotywa ST44 PKP Cargo ze składem buraków cukrowych mija przejazd na ul. Płockiej. Stacja docelowa to cukrownia w Glinojecku, 19.10.2013 r.

Stacja Sierpc. Szynobus Arriwa na torze do Torunia minął nastawnię wykonawczą i przejazd na ul. Dworcowej, wrzesień 2013 r.
Stacja Sierpc. Szynobus Arriwa na torze do Torunia minął nastawnię wykonawczą i przejazd na ul. Dworcowej, wrzesień 2013 r.

Stacja Sierpc. W peronach szynobus z Torunia, wrzesień 2013 r.
Stacja Sierpc. W peronach szynobus z Torunia, wrzesień 2013 r.

Stacja Sierpc. Bardzo często ten zestaw można było zobaczyć na naszej stacji, wrzesień 2013 r.
Stacja Sierpc. Bardzo często ten zestaw można było zobaczyć na naszej stacji, wrzesień 2013 r.

Stacja Sierpc. Szynobus z Kutna dojeżdza do przejazdu na ul. Piastowskiej. Obok ul. Kolejowa, sierpien 2013 r.
Stacja Sierpc. Szynobus z Kutna dojeżdza do przejazdu na ul. Piastowskiej. Obok ul. Kolejowa, sierpien 2013 r.

Stacja Sierpc. Lokomotywy towarowe 2x ST44 ze składem cukru udają się w stronę Raciąża do cukrowni w Glinojecku, sierpień 2013 r.
Stacja Sierpc. Lokomotywy towarowe 2x ST44 ze składem cukru udają się w stronę Raciąża do cukrowni w Glinojecku, sierpień 2013 r.


<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 >>

Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.