|
 |
Galeria |
 Postój na stacji Sierpc, 25.04.2012 r.
|
 Stacja Sierpc 20.04.2012 r. Zestaw towarowy w zachodzącym słońcu. Pierwsza to polska lokomotywa spalinowa SM42 przeznaczona głównie do prac manewrowych, ale w lekkich składach towarowych świetnie się sprawuje. Druga to ciężka lokomotywa towarowa z ZSRR w PKP oznaczona ST44 popularny "Gagarin", przeznaczona do pracy z najcięższymi składami towarowymi.
|
 Staca Sierpc, koniec lat 90. XX w. To początek upadku naszej stacji, zarośnięte torowiska, zdemontowane żurawie wodne, ale jeszcze są ławki na peronach, działajace szlabany, okna nie są zabite blachą w budynku dworca i te już ostatnie pomarańczowe piętrowe składy osobowe z kierunku Płocka i Nasielska.
|
 Parowozownia. Widok z biura dyspozytora. Rozebrane torowiska dojazdowe do stanowisk naprawczych i postojowych, 18.03.2012 r.
|
 Parowozownia. Wejście główne od strony ul. Dworcowej, 18.03.2012 r.
|
 Parowozownia. Pokój księgowej i całą parowozownię okradziono, a kasa jest na swoim miejscu, 18.03.2012 r.
|
 Parowozownia. Widok zza krat czyli sen tego, który doprowadził do takiego stanu, 18.03.2012 r.
|
 Parowozownia. Widok na halę główną (tzn. to, co z niej zostało), 18.03.2012 r.
|
 Sierpecka sztuka szydzenia z wizerunku miasta. Dworzec to dla przyjezdnego wizytówka miasta, a tu to co, dechami zabili. Nawet "Z" z desek nie umieją zbić. To nie reklama, to reklamacja!!!, 12.02.2012 r.
|
 Stacja Sierpc. W perony wjechał nowoczesny szynobus produkcji polskiej i odjedzie planowo do Kutna, 12.02.2012 r.
|
 Fotka z 1990 roku (PKP)
|
 "Czy to jeszcze pamiętasz?". Zdjęcia przedstawiają powolny upadek naszej sierpeckiej lokomotywowni, niegdyś duma w skali kraju. Foto u góry to era pary, kolejne to era spalinowych i ostatnia fotografia to... koniec.
|
 Inauguracyjny przejazd nowoczesnego szynobusu na trasie Płock- Gostynin-Płock w dniu 30.12.2011 r. Takie pojazdy kursowały będą na linii Nasielsk-Sierpc oraz Kutno-Sierpc.
|
 Inauguracyjny przejazd nowoczesnego szynobusu na trasie Płock- Gostynin-Płock w dniu 30.12.2011 r. Takie pojazdy kursowały będą na linii Nasielsk-Sierpc oraz Kutno-Sierpc.
|
 Losy sierpeckiej lokomotywy Ol49 111. Na foto "tao" u góry widać "martwą" parowozownię gdzie Ol49 111 służyła długie lata do końca ery pary w Sierpcu. Na foto pana Filipa u dołu nasza "Oeleka" pod parą gotowa do drogi na stacji w Poznaniu. Miłośnicy kolei wiedzą gdzie jej szukać, a dla ciekawych, to spotkać nasz parowóz można w Wolsztynie gdzie służy do dziś prowadząc planowe pociągi i tzw. retro.
|
 Stacja PKP w Szczutowie. U góry foto pana Miłosza Telesińskiego wykonana w 1998 r., u dołu foto "tao" z 2011 r.
|
 Wnętrze nowoczesnego szynobusu, grudzień 2011 r.
|
 Takim szynobusem podróżni podróżowali będą od ostatnich dni grudnia 2011 roku na trasach Nasielsk-Sierpc, Kutno-Sierpc, grudzień 2011 r.
|
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 >>
|
|