|
 |
Galeria |
 Na fotografii TLK Flisak z Gdyni do Katowic zbliża się do mostu na rzece Skrwie w okolicy skansenu ("Dwa Młyny"), luty 2025 r.
|
 Pędzący z Gdyni TLK Flisak w zimowej scenerii zbliża się do stacji Sierpc, luty 2025 r.
|
 Stacja Sierpc. Widok w kierunku wschodnim, a tu manewry składu towarowego przed budynkiem dworca, marzec 2025 r.
|
 Stacja Sierpc. Każde wolne miejsce na stacji jest wykorzystane do magazynowania tłucznia, marzec 2025 r.
|
 Stacja Sierpc. Wiosenne prace porządkowe na torowiskach wykonuje załoga żółtej drezyny, marzec 2025 r.
|
 Stacja Sierpc. Pokonując przejazd kolejowy na ulicy Kolejowej i początek Sempołowskiej, widzimy taki budynek. Cóż to takiego? To jest hala, gdzie garażowana była lokomotywa manewrowa obsługująca bocznice przemysłowe młynów i browaru. Na zdjęciu widać też nieczynny tor. Jest to tor bocznicowy główny PKP, prowadzący do stacji. Ten tor obsługiwały lokomotywy manewrowe PKP, kwiecień 2025 r.
|
 Stacja Sierpc. Aby pociągi mogły osiągać ponad 100km/h szyny muszą mieć dobre podkłady. Na zdjęciu skład towarowy, tzw. "lawety" z podkładami opuszczają stację Sierpc w kierunku Płocka. Skład prowadzi żółta lokomotywa polskiej produkcji Dębica 6Dh-1, fot. kwiecień 2025 r.
|
 Stacja Sierpc. Dworzec lśni w słońcu jak nowy, pociąg też, ale te perony... Najprościej to postawić bariery, a co ze sprzątaniem? Popatrzmy na fotografię, przecież to do siebie nie pasuje, kwiecień 2025 r.
|
 Stacja Sierpc. Codzienne życie naszej stacji, na fotografii TLK Flisak z Katowic i zadowoleni pasażerowie, bo ten pociąg jest zawsze punktualnie, kwiecień 2025 r.
|
 Stacja Sierpc. Kolejny "luzak" opuszcza naszą stację. Jest to SM42 przewoźnika Train Speed. Po prawej stronie manewrujący pociąg Arriva będzie przestawiony na tor i peron odjazdów do Torunia, kwiecień 2025 r.
|
 Pociąg osobowy do Torunia zbliża się do miejscowości Mieszczk k/Sierpca. Fotografia wykonana w kierunku mostu na rzece Skrwie, kwiecień 2025 r.
|
 Stacja Sierpc. Widok na część towarowo-postojową stacji. Po prawej stronie to wagony tzw. szutraki z tłuczniem kamiennym, a na torze głównym TLK do Katowic. W oddali nastawnia wykonawcza zachodnia, kwiecień 2025 r.
|
 Stacja Sierpc. Okolica nastawni wykonawczej zachodniej. To tam pociąg jadący z Sierpca pokonuje długi łuk w prawo, a dalej most na rzece Skrwie. Na fotografii TLK Flisak w kierunku do Gdyni, kwiecień 2025 r.
|
 Stacja Sierpc. Widok na perony stacji w kierunku zachodnio-północnym. W peronach stoją pociągi: od lewej Arriva do Torunia, TLK do Gdyni i Szynobus w kierunku Raciąża. W oddali widać semafor kształtowy wskazujący "wolna droga" dla TLK Flisak do Gdyni, kwiecień 2025 r.
|
 W ostatnim czasie w okolicy Sierpca dużo się dzieje na torowiskach. PKP poprawia stan techniczny torów i nie tylko, a do tego jest potrzebna podsypka kamienna, inaczej tłuczeń. Na fotografii lokomotywa SM42 ze składem towarowym na sierpeckiej bocznicy, w oddali perony i dworzec, kwiecień 2025 r.
|
 Prace wyładowcze na bocznicy stacji Sierpc, kwiecień 2025 r.
|
 Jaki tu spokój. Dworzec po remoncie gotowy do odbioru. Widok od strony miasta, kwiecień 2025 r.
|
 LTG Cargo to litewski przewoźnik kolejowy. Na fotografii lokomotywa, tzw. luzak, opuszczająca stację Sierpc w kierunku Nasielska, kwiecień 2025 r.
|
<<1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 >>
|
|