logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Dodaj do galerii
Archiwum
Strona główna




Galeria
Wyświetlone: 1 - 18 z 751   |   Dodaj zdjęcie do tej galerii   |   Inne galerie i fotoreportaże

Kategoria:

Na fotografii TLK Flisak z Gdyni do Katowic zbliża się do mostu na rzece Skrwie w okolicy skansenu ("Dwa Młyny"), luty 2025 r.
Na fotografii TLK Flisak z Gdyni do Katowic zbliża się do mostu na rzece Skrwie w okolicy skansenu ("Dwa Młyny"), luty 2025 r.

Pędzący z Gdyni TLK Flisak w zimowej scenerii zbliża się do stacji Sierpc, luty 2025 r.
Pędzący z Gdyni TLK Flisak w zimowej scenerii zbliża się do stacji Sierpc, luty 2025 r.

Stacja Sierpc. Widok w kierunku wschodnim, a tu manewry składu towarowego przed budynkiem dworca, marzec 2025 r.
Stacja Sierpc. Widok w kierunku wschodnim, a tu manewry składu towarowego przed budynkiem dworca, marzec 2025 r.

Stacja Sierpc. Każde wolne miejsce na stacji jest wykorzystane do magazynowania tłucznia, marzec 2025 r.
Stacja Sierpc. Każde wolne miejsce na stacji jest wykorzystane do magazynowania tłucznia, marzec 2025 r.

Stacja Sierpc. Wiosenne prace porządkowe na torowiskach wykonuje załoga żółtej drezyny, marzec 2025 r.
Stacja Sierpc. Wiosenne prace porządkowe na torowiskach wykonuje załoga żółtej drezyny, marzec 2025 r.

Stacja Sierpc. Pokonując przejazd kolejowy na ulicy Kolejowej i początek Sempołowskiej, widzimy taki budynek. Cóż to takiego? To jest hala, gdzie garażowana była lokomotywa manewrowa obsługująca bocznice przemysłowe młynów i browaru. Na zdjęciu widać też nieczynny tor. Jest to tor bocznicowy główny PKP, prowadzący do stacji. Ten tor obsługiwały lokomotywy manewrowe PKP, kwiecień 2025 r.
Stacja Sierpc. Pokonując przejazd kolejowy na ulicy Kolejowej i początek Sempołowskiej, widzimy taki budynek. Cóż to takiego? To jest hala, gdzie garażowana była lokomotywa manewrowa obsługująca bocznice przemysłowe młynów i browaru. Na zdjęciu widać też nieczynny tor. Jest to tor bocznicowy główny PKP, prowadzący do stacji. Ten tor obsługiwały lokomotywy manewrowe PKP, kwiecień 2025 r.

Stacja Sierpc. Aby pociągi mogły osiągać ponad 100km/h szyny muszą mieć dobre podkłady. Na zdjęciu skład towarowy, tzw. "lawety" z podkładami opuszczają stację Sierpc w kierunku Płocka. Skład prowadzi żółta lokomotywa polskiej produkcji Dębica 6Dh-1, fot. kwiecień 2025 r.
Stacja Sierpc. Aby pociągi mogły osiągać ponad 100km/h szyny muszą mieć dobre podkłady. Na zdjęciu skład towarowy, tzw. "lawety" z podkładami opuszczają stację Sierpc w kierunku Płocka. Skład prowadzi żółta lokomotywa polskiej produkcji Dębica 6Dh-1, fot. kwiecień 2025 r.

Stacja Sierpc. Dworzec lśni w słońcu jak nowy, pociąg też, ale te perony... Najprościej to postawić bariery, a co ze sprzątaniem? Popatrzmy na fotografię, przecież to do siebie nie pasuje, kwiecień 2025 r.
Stacja Sierpc. Dworzec lśni w słońcu jak nowy, pociąg też, ale te perony... Najprościej to postawić bariery, a co ze sprzątaniem? Popatrzmy na fotografię, przecież to do siebie nie pasuje, kwiecień 2025 r.

Stacja Sierpc. Codzienne życie naszej stacji, na fotografii TLK Flisak z Katowic i zadowoleni pasażerowie, bo ten pociąg jest zawsze punktualnie, kwiecień 2025 r.
Stacja Sierpc. Codzienne życie naszej stacji, na fotografii TLK Flisak z Katowic i zadowoleni pasażerowie, bo ten pociąg jest zawsze punktualnie, kwiecień 2025 r.

Stacja Sierpc. Kolejny "luzak" opuszcza naszą stację. Jest to SM42 przewoźnika Train Speed. Po prawej stronie manewrujący pociąg Arriva będzie przestawiony na tor i peron odjazdów do Torunia, kwiecień 2025 r.
Stacja Sierpc. Kolejny "luzak" opuszcza naszą stację. Jest to SM42 przewoźnika Train Speed. Po prawej stronie manewrujący pociąg Arriva będzie przestawiony na tor i peron odjazdów do Torunia, kwiecień 2025 r.

Pociąg osobowy do Torunia zbliża się do miejscowości Mieszczk k/Sierpca. Fotografia wykonana w kierunku mostu na rzece Skrwie, kwiecień 2025 r.
Pociąg osobowy do Torunia zbliża się do miejscowości Mieszczk k/Sierpca. Fotografia wykonana w kierunku mostu na rzece Skrwie, kwiecień 2025 r.

Stacja Sierpc. Widok na część towarowo-postojową stacji. Po prawej stronie to wagony tzw. szutraki z tłuczniem kamiennym, a na torze głównym TLK do Katowic. W oddali nastawnia wykonawcza zachodnia, kwiecień 2025 r.
Stacja Sierpc. Widok na część towarowo-postojową stacji. Po prawej stronie to wagony tzw. szutraki z tłuczniem kamiennym, a na torze głównym TLK do Katowic. W oddali nastawnia wykonawcza zachodnia, kwiecień 2025 r.

Stacja Sierpc. Okolica nastawni wykonawczej zachodniej. To tam pociąg jadący z Sierpca pokonuje długi łuk w prawo, a dalej most na rzece Skrwie. Na fotografii TLK Flisak w kierunku do Gdyni, kwiecień 2025 r.
Stacja Sierpc. Okolica nastawni wykonawczej zachodniej. To tam pociąg jadący z Sierpca pokonuje długi łuk w prawo, a dalej most na rzece Skrwie. Na fotografii TLK Flisak w kierunku do Gdyni, kwiecień 2025 r.

Stacja Sierpc. Widok na perony stacji w kierunku zachodnio-północnym. W peronach stoją pociągi: od lewej Arriva do Torunia, TLK do Gdyni i Szynobus w kierunku Raciąża. W oddali widać semafor kształtowy wskazujący "wolna droga" dla TLK Flisak do Gdyni, kwiecień 2025 r.
Stacja Sierpc. Widok na perony stacji w kierunku zachodnio-północnym. W peronach stoją pociągi: od lewej Arriva do Torunia, TLK do Gdyni i Szynobus w kierunku Raciąża. W oddali widać semafor kształtowy wskazujący "wolna droga" dla TLK Flisak do Gdyni, kwiecień 2025 r.

W ostatnim czasie w okolicy Sierpca dużo się dzieje na torowiskach. PKP poprawia stan techniczny torów i nie tylko, a do tego jest potrzebna podsypka kamienna, inaczej tłuczeń. Na fotografii lokomotywa SM42 ze składem towarowym na sierpeckiej bocznicy, w oddali perony i dworzec, kwiecień 2025 r.
W ostatnim czasie w okolicy Sierpca dużo się dzieje na torowiskach. PKP poprawia stan techniczny torów i nie tylko, a do tego jest potrzebna podsypka kamienna, inaczej tłuczeń. Na fotografii lokomotywa SM42 ze składem towarowym na sierpeckiej bocznicy, w oddali perony i dworzec, kwiecień 2025 r.

Prace wyładowcze na bocznicy stacji Sierpc, kwiecień 2025 r.
Prace wyładowcze na bocznicy stacji Sierpc, kwiecień 2025 r.

Jaki tu spokój. Dworzec po remoncie gotowy do odbioru. Widok od strony miasta, kwiecień 2025 r.
Jaki tu spokój. Dworzec po remoncie gotowy do odbioru. Widok od strony miasta, kwiecień 2025 r.

LTG Cargo to litewski przewoźnik kolejowy. Na fotografii lokomotywa, tzw. luzak, opuszczająca stację Sierpc w kierunku Nasielska, kwiecień 2025 r.
LTG Cargo to litewski przewoźnik kolejowy. Na fotografii lokomotywa, tzw. luzak, opuszczająca stację Sierpc w kierunku Nasielska, kwiecień 2025 r.


<<1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 >>

Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.