logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Archiwum
Strona główna




Pokaż zdjęcie

PKP

Stacja Sierpc. W końcu wydłużono perony (żółte barierki) dla TLK Flisak. Skład tego pociągu w początkowym okresie kursowania to były trzy wagony plus lokomotywa i tak też były przygotowane perony. Kiedy pasażerowie polubili połączenie Katowice-Gdynia, to zaczęło brakować miejsc i doczepiono czwarty wagon, a nawet i piąty. Dla lokomotywy to nic takiego, ale dla maszynisty owo niezatrzymanie czoła pociągu we wskazanym miejscu, jest wykroczeniem. Wagony nie mieściły się w przygotowane perony, utrudniając obsługę pociągu. Mnie jest to trudno zrozumieć, bo ja pamiętam, jak w te perony mieściło się nawet i dziewięć wagonów plus pocztowe. Październik 2024 r.


Stacja Sierpc. W końcu wydłużono perony (żółte barierki) dla TLK Flisak. Skład tego pociągu w początkowym okresie kursowania to były trzy wagony plus lokomotywa i tak też były przygotowane perony. Kiedy pasażerowie polubili połączenie Katowice-Gdynia,  to zaczęło brakować miejsc i doczepiono czwarty wagon, a nawet i piąty. Dla lokomotywy to nic takiego, ale dla maszynisty owo niezatrzymanie czoła pociągu we wskazanym miejscu, jest wykroczeniem. Wagony nie mieściły się w przygotowane perony, utrudniając obsługę pociągu. Mnie jest to trudno zrozumieć, bo ja pamiętam, jak w te perony mieściło się nawet i dziewięć wagonów plus pocztowe. Październik 2024 r.


© fot. tao





Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.