Fotograficzna dokumentacja rewitalizacji linii kolejowej nr 33 z Sierpca do Brodnicy - czerwiec-wrzesień 2021 r.

Linia kolejowa Sierpc-Brodnica będzie przystosowana do szybkich pociągów, ale to wymaga zastosowania szyn bezstykowych, takich, że w czasie jazdy nie usłyszymy stukotu kół, jak do tej pory bywało. Do tego wszystkiego potrzebna jest maszyna (na fotografii). Jest to mobilna zgrzewarka szyn, która precyzyjnie je łączy. Jak widać tor już ułożony, ale nie obsypany. Okolice Szczutowa, sierpień 2021 r.


Przeczytaj artykuł: Fotograficzna dokumentacja rewitalizacji linii kolejowej nr 33 z Sierpca do Brodnicy. Tylko na Sierpc OnLine! dalej

Linia kolejowa Sierpc-Brodnica  będzie przystosowana do szybkich pociągów, ale to wymaga zastosowania szyn bezstykowych, takich, że w czasie jazdy nie usłyszymy stukotu kół, jak do tej pory bywało. Do tego wszystkiego potrzebna jest maszyna (na fotografii). Jest to mobilna zgrzewarka szyn, która precyzyjnie je łączy. Jak widać tor już ułożony, ale nie obsypany. Okolice Szczutowa, sierpień 2021 r.
Sierpc online

© fot. tao