PKP

Stacja Sierpc w 1976 r. Na zdjęciach parowozy serii Ty2 i Tr203. Ciekawostką może być parowóz Tr203, który jak inne tej serii był produkowany dla armii USA. Prosta konstrukcja pozwalała na eksploatację w każdych warunkach, nawet na szerokich torach ZSRR. Po zakończeniu wojny do Sierpca trafił jeden z "Amerykanów" i pracował jako parowóz manewrowy nazywany "Teerką". Pozostałe na zdjęciach parowozy to seria towarowa Ty2, popularne "Dwójki". Jak widać na zdjęciach Ty2 znakomicie sprawował się też w składach osobowych, gdzie rozwijał prędkość nawet 80 km/h. To była naprawdę "żywa" kolej.


Stacja Sierpc w 1976 r. Na zdjęciach parowozy serii Ty2 i Tr203. Ciekawostką może być parowóz Tr203, który jak inne tej serii był produkowany dla armii USA. Prosta konstrukcja pozwalała na eksploatację w każdych warunkach, nawet na szerokich torach ZSRR. Po zakończeniu wojny do Sierpca trafił jeden z 
Sierpc online

© fot. tao